BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 4, 2010

satu ungkapan.R.I.N.D.U

aku sayang kawan-kawan aku.
merekalah segalanya.kalau aku sedih,
merekalah yang bertanggungjawab hiburkan hati aku.
WAJIB!sebab..aku tak suke sedih-sedih.
aku kan jauh dari family.takdela homesick sangat
tapi...kalau mereka takde aku sunyi.
ade jugak sarankan aku suroh carik balak..

**dialog
:nisa:weh,aku tak boleh arr tengok ko camni
:fiz:nape plak nisa??
:aku:yela nisa,nape plak??plek ker??biase jer kowt.
cukupla ko happy.kami tumpang happy kowt.takde hal la.
nisa:bukan camtu la..
:fiz:habes tuh..ala,ko ni,jodoh takde beb!(hahahhaah)
:aku:ko ingat carik balak mcm carik anak ayam ker..
aku trauma dohh!!!!!
:nisa:ampa dua nih memilih(sambil berlari ke tandas)
:fiz:kepale hotak ko memilih....dah takde sape nak,rilex suda
:aku:taw takpe!kalau aku malas nak pk boleh tak??sbb citenye
takkan habes kowt.lantak arrr!malas nak layan.
:nisa:ko jangan ego sangat la weh!
:aku:ego tak ego!sape soh main hati aku??aderr???
sujud die kat aku,memang tidakla!
:fiz:leklu bai,takyah nak argue pasal mende nih.kang ader
aku gtaw ko yer nisa.masalahnya takde sape yang approach!
(gelak guling-guling)
:nisa:roomate due-due same!memilih!hahahaha
:aku:ala,ko kecoh nape.....single lagi best,suke hati nak
p mana.....feel free ok??ko aderrr??...
(****nisa berlalu pergi dari kamar 2-6*..)


aku bukan jenis sayang tunjuk-tunjuk weh!!!!!
aku simpan dalam hati jer.jauh dalam hati aku
aku sayang sangat korang.aku tak tahula
sampai satu saat nanti kita dah grad dan bawa
haluan masing-masing.korang dengan hidup
korang,aku dengan hidup aku.mesti tak best!
nanti mesti rindu nak gadoh,tdo sekatil,makan
semeja,gelak sama-sama.....(**emosi..:(:(..)
tapi,satu jer..korang mesti bengang ngan aku kan
beb??sebab kalau ade masalah taknak share
ngan korang??..soryla.aku tak suka nak bebankan
korang.aku try setelkan sendiri tapi hakikatnya
aku memang takleh buat!!!!!!malu!!!!
and,,,sory gak ngan *****,sbb aku takleh kawal diri
aku mengaku,aku ego tapi tak berniat pon nak
buat ko mcm tuh.its unrealized babe!nanti kalau dah
takde kesempatan nak jumpe....

**keep on calling me
**keep on messaging me
**keep on facebooking(hahah)
**INGAT.AKU SAYANG KORANG KUAT3X


0 comments: