BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 2, 2011

t a h u n b a r u d a h b e r m u l a . . .

kenangan 2010 .???banyak sangatla kalau nak cte kat cni.tapi apa yang aku taw,aku nak move forward taknak pandang blakang lagi.kalau aku nak cte pasal azam taon baru.every year aku tak punye azam sebenanya.aku buat ape aku mampu jer.nak list banyak2 takut tak sampai plak azam tuh.huhu:)newyear kat penang(padahal every year sejak aku dok penang ni mmgla newyear kat cni..)bestt??bestla kot bagi mereka yg celebrate.bagi aku takde ape yang best pon kalau setakat nak countdown 3 2 1 kat padang kota tuh,infact,aku tak minat tempat sesak2 nih..aku kire jela jam sniri tepat kul12 la.hahahhaha.malam2 newyear nih mesti macam2 yg jadi kan..???remaja ramai yg berpeleseran..umo dah meningkat nih,aku banyak plak pk,tak kate sebelom ni aku tak pk ape2 dulu perkara b4 buat,tapi skrg lebih memikirkannyerrr...

taon baru yg dtg nih baik kite muhasabah diri sniri..apa yang kite dah buat selama nih kan...
bersedia untuk berubah,takleh nak ubah penuh,ubah sikit2la..takde sape yang akan nasihat kite melainkan diri sniri sedar.ni kan kite jaoh dari family.so pandai2 la pk.malam newyear tuh macam2 kess jadi.yang sedihnyer org kite gak "melayu"yg ramai...(takkan kite nak jadi islam yang atas nama jer..islam yg d faktorkan..sedikit kesdaran pun dah cukup utk pk balekk..)
keciwaaa la nengokk remaja sekarang...

sedikit harapan utk aku for this newyear adalah,jadi lebih rajin sket kot,then targettt utk taon nih ialah-kebahagiaan-love and to be loved (d samping yg lain-lain la.hahhaha.menggelabah la plak..)

0 comments: