BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 2, 2009

berita yang paling menghiris perasaan..

pada ramadhan yang lalu..aku telah diuji oleh Allah swt..huhu..mmg hebat penangan itu....kawan yang ku kenali sejak dibangku sekolah lagi telah menikamku dari belakang..aku bkanlah jenis yang sabar sangat...tp..nasib baekla kawan rapat aku neh leh tenangkan aku....aku mmg seriusly x suke org campur hal aku..skatila aku nak buat apa..ade aku kesah????sblum ni pun aku x pernah kesah apa yang dia buat...bleh plak kutuk2 aku kat depan member aku...hangen la...prinsip aku....aku x kesah berkawan ngan sesape pun...aku terima mereka seadanya..sebab mereka pun insan biasa...macam kita..ada perasaan...tp kita x bleh la jugde org ikut pemikiran kita...kl benar sekalipun dia teruk..kita selami perasaan diaa...cuba ubah dia...lepasla peranan kita sebagai kawan...kl dia still dengan cara dia...juz let it be...its simple....aku syg sume kwn2 aku...xnak mereka terumbang ambing cari kehidupan yang belum tentu menjanjikan kebahagiaan yang mereka nak dalam kehidupan..meskipun aku ni x baik sangat..tp aku ada inisiatif nak berubah...insyaAllah..berkat pertolongan hamba Allah yang aku kenal ni..aku boleh berubah...tp memakan masa ckit...sbb aku ni cepat sangat switch on kpd benda2 yang dilarang...

0 comments: