BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 3, 2009

hidup x seindah yang di inginkan..

....perubahan adalah satu perkara yang amat sukar untuk aku lakukan...selama aku hidup di dunia ini...tiada sesape yang pernah peduli tentang perlakuan aku...ape yang aku buat..dengan sape aku berkawan...hatiku mengatakan ingin berubah dan mencari kebenaran...tetapi mengapa susah sangat kurasakan untuk mencapai perubahan??dimana silapnya...aku menerima dengan seadanya nasihat,tunjuk ajar dan didikan yang diberikan oleh rakan2..bahkan aku tidak membantah sepatah pun kata-kata mereka...tetapi aku masih tidak boleh menipu diri sendiri dengan ego dan hipokrit..perubahan itu akan datang apabila kita menilai kejadian Allah...aku tak mahu pengorbanan yang aku lakuikan sia-sia...nasihat yang kawan aku lahirkan kepadaku bagaikan mencurah air ke daun keladi...

0 comments: